ELCOM Elektronica | de elektronica specialist

Promotie menu

Veelgestelde vragen

Algemeen vragen i.v.m. de website van ELCOM Elektronica :

 

Waar levert ELCOM Elektronica ?

Wij leveren in de Benelux, alsook in gans Europa.

Hoe kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is verwerkt ?

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, krijg je automatisch een bevestigingsmail van de bestelling. U ontvangt eveneens een e-mail wanneer wij uw betaling hebben ontvangen en wanneer uw bestelling verstuurd wordt.

Hoe de betaling uitvoeren  ?

Via de website kan je kiezen uit verschillende bepalingsmethoden :

SOFORT BANKING : Zeer veilig betaalsysteem, geeft je de mogelijkheid om via de website van je eigen bank de betaling uit te voeren.

PayPal : Zeer veilig betaalsysteem, geeft je eenvoudig de mogelijkheid via Uw creditkaart ( VISA, Mastercard … ) betalingen uit te voeren.

Vooruitbetaling : Als U liever niet werkt met de online betalingssystemen kan U nog altijd via Uw eigen bank een vooruitbetaling op onze rekening uitvoeren. Na ontvangst van deze betaling zal direct over gegaan worden tot levering van de goederen of U kunt deze ook afhalen.

Betaling bij afhaling : U wil een artikel aan een interessante online prijs aankopen en laten reserveren in de winkel ? Dit kan, na registratie van Uw gegeven, een mooie oplossing zijn als U in de buurt woont en onze winkel ook eens wil bezoeken.

Betaling via overschrijving na afhaling : U bent reeds geregistreerd en U heeft reeds eerder een betalende aankoop gedaan, waarbij de kredietwaardigheid aangevraagd is bij een gespecialiseerde firma, zal U een bepaalde kredietlimiet toegekend worden. Hierna kan U op factuur aankopen doen.

Hoe weet ik of mijn betaling succesvol was ?

U ontvangt van ons een e-mail wanneer wij uw betaling ontvangen hebben. Bijkomend, ter bevestiging zal er ook een email verstuurd worden via PayPal of Sofort Banking.

Hoe verloopt de levering ?

Wij leveren binnen de vijf werkdagen. We streven er zelfs naar om dit binnen de 48 uur te doen. U krijgt een e-mail zodra uw bestelling wordt verstuurd.

Kan ik een bestelling retourneren ?

U kan een bestelling, indien onbeschadigd, terugzenden. Dit dient steeds te gebeuren binnen de 14 dagen na levering en in een ongeopende verpakking. In onze Algemene Voorwaarden leest u aan welke vereisten u in dit geval moet voldoen.

Let op: de kosten van uw retourzending zijn voor eigen rekening. Neem altijd eerst even contact met ons op indien u een zending wil terugzenden. Wij zullen U vooreerst een RMA nummer ( retournummer ) toesturen.

Hoe weet ik of het artikel dat ik besteld heb ook leverbaar is ?

Bij alle artikelen in onze webshop wordt aangegeven of artikelen uit voorraad leverbaar zijn, of moeten besteld worden bij onze leverancier.

Hoeveel bedragen de verzendkosten ?

Dit is afhankelijk van de verzendmethode die je hebt aangevraagd. Voor bestellingen in Belgie bedragen de verzend- en administratiekosten 6,75 euro. U kunt uiteraard ook komen afhalen in onze winkel, zodat geen kosten worden aangerekend.

Is het mogelijk om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van de activiteiten bij Elcom Elektronica ?

Op onze website kunt u zich inschrijven voor onze digitale nieuwsbrief.

Kan ik me afmelden voor de digitale nieuwsbrief van Elcom Elektronica ?

U kunt zich afmelden voor de nieuwsbrief via de link onderaan iedere digitale nieuwsbrief.

Algemene Info

Kontakteer ons

Elcom Elektronica BVBA

Ezaart 10A 2400 Mol

Telnr.  +32 (0)14 314201
Faxnr. +31 (0)848671011

info@elcom.be